Horlogewebshop.nl

Webshop voor horloges
Door Peter Klemann
webshop keurmerk

Leveringstijd

Indien het horloge op voorraad is, wordt uw bestelling binnen 2 werkdagen opgestuurd. Wanneer het horloge niet voorradig is wordt u hiervan door middel van een e-mail op de hoogte gesteld.

Zichttermijn

Wanneer u niet tevreden bent over uw horloge, kunt u het binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. 

Op maat maken van de band.

Indien u bij het bestellen de polsomtrek opgeeft, wordt een eventuele stalen band op maat gemaakt. Losse schakels worden meegestuurd. Rubberen banden waarbij een stukje van de band moet worden afgeknipt worden niet op maat gemaakt. Het horloge zou dan niet meer geruild of teruggestuurd kunnen worden.

Verkoopprijs en verzendkosten

Een deel van de horloges op deze website worden met korting aangeboden. De horloges die zonder korting worden aangeboden worden ook zonder verzendkosten verstuurd. Voorwaarde is dat uw bestelling middels i-DEAL wordt betaald of u betaalt vooruit aan ons. Als u de bestelling onder rembours wilt laten versturen betaalt u wel verzendkosten. Er zijn periodes met de aanbieding dat alle bestellingen zonder verzendkosten worden verstuurd. Dit wordt dan duidelijk op de website aangegeven.

Verzendmethodes

Vooruit betalen

Uw bestelling wordt na ontvangst van uw betaling, per aangetekende post aan u verstuurd. Vooruit betalen kan op bankrekening nr: NL04 INGB 0670 9123 79 t.n.v. Horlogewebshop in Haarlem.

verzendkosten: € 0,-

Betalen via iDeal

U betaalt bij het bestellen via de website van uw bank, waarna uw bestelling aan u wordt verstuurd.

verzendkosten: € 0,-
 

Betalen met Paypal/Creditcard

U betaalt bij het bestellen via palpal/creditcard, waarna uw bestelling wordt verstuurd.

Kosten betaalwijze: 3% van het aankoopbedrag. Bij retourneren worden deze kosten niet aan u vergoed. Volgens de voorwaarden van Webshop Keurmerk mag de webshophouder extra kosten die hij heeft gemaakt in mindering brengen, wanneer de klant niet voor de goedkoopste verzend-/betaalmethode heeft gekozen.

Bestelling ophalen in de winkel

Als u de bestelling niet wilt laten opsturen, kunt u deze ophalen en afrekenen in de winkel. U ontvangt dan ook de eventuele korting zoals die op dat moment geldt op onze website. Bij verzendmogelijkheden kiest u voor "Bestelling ophalen in de winkel". U kunt in de winkel contant of met Pin betalen. Als een artikel met korting wordt aangeboden accepteren wij geen credit card of VVV-bonnen als betaalmiddel.

Bestellen vanuit het buitenland

Indien u een bestelling bij ons doet vanuit het buitenland, is het niet mogelijk om de zending onder rembours naar het buitenland te versturen. Wij verzoeken u om uw bestelling vooruit aan ons te betalen op IBAN.nr: NL04 INGB 0670 9123 79 t.n.v. Horlogewebshop in Haarlem, Nederland. De Swift-Code van de bank voor internationale betalingen is INGBNL2A. ING-Bank, Nederland. Nadat uw betaling door ons is ontvangen wordt uw bestelling per aangetekende post aan u verstuurd. De kosten voor het versturen van uw bestelling naar het buitenland zijn € 10,--.

Klachtenafhandeling

Indien u niet tevreden bent over het geleverde artikel, over de verzending van uw bestelling of over de algehele afhandeling van uw bestelling, kunt u een klacht bij ons indienen per mail. Gebruikt u hiervoor ons mailadres: info@horlogewebshop.nl. U ontvangt hiervan binnen 2 werkdagen een bevestiging van de ontvangst van uw klacht en binnen 5 werkdagen een voorstel om uw klacht op te lossen. Indien u het niet eens bent met de voorgestelde oplossing, kunt u de klacht voorleggen aan de geschillencommissie van "Stichting Webshop Keurmerk" waarbij wij zijn aangesloten.  

 

 

Terug naar het begin