Horlogewebshop.nl

De webshop voor horloges
0
×
Menu Home Herenhorloges Dameshorloges Contact Merken AX Armani exchange (11) Breil (15) Calvin Klein (7) Casio (9) Hugo Boss (18) Tissot (15)

Leveringsvoorwaarden

Aankoopvoorwaarden

Wij versturen geen horloges naar anonieme adressen zoals postbussen. In principe wordt je bestelling per aangetekende post verstuurd. Wij zijn in alle gevallen verantwoordelijk dat je bestelling goed bij u aankomt. Je bestelling kan je online betalen via i-DEAL, PayPal, Creditcard of je kan er voor kiezen om de bestelling vooruit te betalen op onze bankrekening. Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling naar jou verstuurd. Wanneer je een bestelling plaatst, kan je kiezen welke betaalmogelijkheid je voorkeur heeft. Je bestelling wordt altijd per e-mail bevestigd.

Gedane bestellingen worden, indien mogelijk, binnen 3 werkdagen dagen verzonden. Indien dit niet lukt dan word je hiervan door middel van een e-mail op de hoogte gesteld.

Op maat maken van de band.

Dit is helaas niet mogelijk

Garantievoorwaarden

Garantie wordt verleend op het correct funktioneren van het uurwerk, mits het horloge op de voorgeschreven wijze wordt gebruikt. Geen garantie wordt verleend op schade aan het horloge door invloeden van buiten af, zoals ontstaan door stoten of vallen van het horloge of door onjuist gebruik van het horloge.  Het leegraken van de batterij is normaal door het gebruik van het horloge, het is niet mogelijk om de batterij te laten vervangen door ons, ook al is de garantietermijn nog niet verstreken. Ook de kosten voor het terugsturen van het horloge worden in rekening gebracht. Het naar ons opsturen van een horloge gebeurt altijd voor jou eigen rekening en risico!

Waterdichte horloges dienen minimaal elke twee jaar gecontroleerd te worden op waterdichtheid. Dit dient ook te gebeuren nadat het horloge is geopend voor het vervangen van de batterij. Indien dit niet correct gebeurt vervalt de garantie op de waterdichtheid van het horloge.

Ruilvoorwaarden

Blijkt bij levering of schenking dat het horloge niet volledig aan de verwachtingen voldoet, dan kan je het horloge binnen 14 dagen terugsturen. Als voorwaarde stellen wij dat het horloge niet is gedragen en onbeschadigd wordt geretourneerd samen met het originele garantiebewijs, de checklist en het originele geschenketui. Stuurt u het horloge zoveel mogelijk terug in de originele verpakking waarin je de bestelling hebt ontvangen. Horloges worden bij terugsturen door ons gecontroleerd aan de hand van de bijgesloten checklist welke door ons is ingevuld. Wij behouden ons het recht voor om niet het gehele aankoopbedrag aan je te retourneren, als het horloge beschadigd wordt teruggestuurd, of als bij ons het sterke vermoeden bestaat dat het horloge gebruikt is.

Wilt je het horloge terugsturen, stuurt het dan naar: Horlogewebshop, Banne buikslootlaan 115 C, 1034AB, Amsterdam.

Het terugsturen gebeurt voor eigen risico en rekening. Stuurt je het horloge per aangetekende post, als pakketpost of als waardezending retour. De zending is dan (via Post-NL) verzekerd.

Vult je bij het terugsturen altijd het retour gedeelte op de check list in. Je kunt het retourformulier van de website downloaden,invullen, printen en meesturen met het horloge. Het aankoopbedrag van de bestelling wordt daarna zo snel mogelijk teruggestort. Verzendkosten voor het terugsturen zijn altijd voor eigen rekening. Horlogewebshop.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt, (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering en betaling dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft horlogewebshop.nl de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. Dit geldt met name voor leveringen die betaald zijn met Pay-Pal of credit card. 

De levering van de bestelling worden door de weeks op kantooruren geleverd, let op er moet iemand thuis zijn om te kunnen tekenen voor ontvangst. Mocht je  het pakket zonder opgave van redenen niet in ontvangst hebben genomen, of haal je het pakket zonder opgave van redenen niet op bij een ophaalpunt, nadat je hierop op gewezen bent, wordt het aan ons teruggestuurd. Na ontvangst van het pakket door ons zal met jou contact worden opgenomen om te vragen waarom je het pakket niet in ontvangst heeft willen nemen. Als je geen duidelijke reden hiervoor hebt of als geen contact met je mogelijk is, worden de kosten die door ons zijn gemaakt om het pakket aan je te versturen, aan jou gefactureerd met een minimum van € 20,-- incl. BTW. De factuur hiervoor wordt aan jou verstuurd en bij niet betalen zal de factuur, vermeerderd met kosten, door een incassobureau bij jou worden geincasseerd. Deze maatregel is ingesteld om spookbestellingen te voorkomen.

Modelwijzigingen, productinformatie en prijswijzigingen zijn voorbehouden!

Met het bestellen van een of meerdere horloges via onze website, verklaart je akkoord te gaan met deze leveringsvoorwaarden. Met het bestellen van een artikel via deze website ga je de verplichting aan om deze ook daadwerkelijk te betalen. (verplicht volgens Europese regelgeving per 1 juni 2014). Eventuele aanbiedingen zijn alleen van toepassing bij online bestellingen via deze site.

De privacyverklaring, zoals vermeld op de website, maakt deel uit van deze leveringsvoorwaarden. https://www.horlogewebshop.nl/privacyverklaring.html

Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen jou graag verder helpen en een gewenste oplossing te bieden. Je kan mailen naar: info@horlogewebshop.nl
Wij zullen dan jou klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jou klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

 

 

Leveringsvoorwaarden

Aankoopvoorwaarden

Wij versturen geen horloges naar anonieme adressen zoals postbussen. In principe wordt je bestelling per aangetekende post verstuurd. Wij zijn in alle gevallen verantwoordelijk dat je bestelling goed bij u aankomt. Je bestelling kan je online betalen via i-DEAL, PayPal, Creditcard of je kan er voor kiezen om de bestelling vooruit te betalen op onze bankrekening. Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling naar jou verstuurd. Wanneer je een bestelling plaatst, kan je kiezen welke betaalmogelijkheid je voorkeur heeft. Je bestelling wordt altijd per e-mail bevestigd.

Gedane bestellingen worden, indien mogelijk, binnen 3 werkdagen dagen verzonden. Indien dit niet lukt dan word je hiervan door middel van een e-mail op de hoogte gesteld.

Op maat maken van de band.

Dit is helaas niet mogelijk

Garantievoorwaarden

Garantie wordt verleend op het correct funktioneren van het uurwerk, mits het horloge op de voorgeschreven wijze wordt gebruikt. Geen garantie wordt verleend op schade aan het horloge door invloeden van buiten af, zoals ontstaan door stoten of vallen van het horloge of door onjuist gebruik van het horloge.  Het leegraken van de batterij is normaal door het gebruik van het horloge, het is niet mogelijk om de batterij te laten vervangen door ons, ook al is de garantietermijn nog niet verstreken. Ook de kosten voor het terugsturen van het horloge worden in rekening gebracht. Het naar ons opsturen van een horloge gebeurt altijd voor jou eigen rekening en risico!

Waterdichte horloges dienen minimaal elke twee jaar gecontroleerd te worden op waterdichtheid. Dit dient ook te gebeuren nadat het horloge is geopend voor het vervangen van de batterij. Indien dit niet correct gebeurt vervalt de garantie op de waterdichtheid van het horloge.

Ruilvoorwaarden

Blijkt bij levering of schenking dat het horloge niet volledig aan de verwachtingen voldoet, dan kan je het horloge binnen 14 dagen terugsturen. Als voorwaarde stellen wij dat het horloge niet is gedragen en onbeschadigd wordt geretourneerd samen met het originele garantiebewijs, de checklist en het originele geschenketui. Stuurt u het horloge zoveel mogelijk terug in de originele verpakking waarin je de bestelling hebt ontvangen. Horloges worden bij terugsturen door ons gecontroleerd aan de hand van de bijgesloten checklist welke door ons is ingevuld. Wij behouden ons het recht voor om niet het gehele aankoopbedrag aan je te retourneren, als het horloge beschadigd wordt teruggestuurd, of als bij ons het sterke vermoeden bestaat dat het horloge gebruikt is.

Wilt je het horloge terugsturen, stuurt het dan naar: Horlogewebshop, Banne buikslootlaan 115 C, 1034AB, Amsterdam.

Het terugsturen gebeurt voor eigen risico en rekening. Stuurt je het horloge per aangetekende post, als pakketpost of als waardezending retour. De zending is dan (via Post-NL) verzekerd.

Vult je bij het terugsturen altijd het retour gedeelte op de check list in. Je kunt het retourformulier van de website downloaden,invullen, printen en meesturen met het horloge. Het aankoopbedrag van de bestelling wordt daarna zo snel mogelijk teruggestort. Verzendkosten voor het terugsturen zijn altijd voor eigen rekening. Horlogewebshop.nl vergoedt alle betalingen van de consument, inclusief eventuele leveringskosten door de ondernemer in rekening gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop de consument hem de herroeping meldt, (moment van ontbinding). De terugbetaling is kosteloos voor de consument. Als de consument heeft gekozen voor een duurdere methode van levering en betaling dan de goedkoopste standaardlevering, hoeft horlogewebshop.nl de bijkomende kosten voor de duurdere methode niet terug te betalen. Dit geldt met name voor leveringen die betaald zijn met Pay-Pal of credit card. 

De levering van de bestelling worden door de weeks op kantooruren geleverd, let op er moet iemand thuis zijn om te kunnen tekenen voor ontvangst. Mocht je  het pakket zonder opgave van redenen niet in ontvangst hebben genomen, of haal je het pakket zonder opgave van redenen niet op bij een ophaalpunt, nadat je hierop op gewezen bent, wordt het aan ons teruggestuurd. Na ontvangst van het pakket door ons zal met jou contact worden opgenomen om te vragen waarom je het pakket niet in ontvangst heeft willen nemen. Als je geen duidelijke reden hiervoor hebt of als geen contact met je mogelijk is, worden de kosten die door ons zijn gemaakt om het pakket aan je te versturen, aan jou gefactureerd met een minimum van € 20,-- incl. BTW. De factuur hiervoor wordt aan jou verstuurd en bij niet betalen zal de factuur, vermeerderd met kosten, door een incassobureau bij jou worden geincasseerd. Deze maatregel is ingesteld om spookbestellingen te voorkomen.

Modelwijzigingen, productinformatie en prijswijzigingen zijn voorbehouden!

Met het bestellen van een of meerdere horloges via onze website, verklaart je akkoord te gaan met deze leveringsvoorwaarden. Met het bestellen van een artikel via deze website ga je de verplichting aan om deze ook daadwerkelijk te betalen. (verplicht volgens Europese regelgeving per 1 juni 2014). Eventuele aanbiedingen zijn alleen van toepassing bij online bestellingen via deze site.

De privacyverklaring, zoals vermeld op de website, maakt deel uit van deze leveringsvoorwaarden. https://www.horlogewebshop.nl/privacyverklaring.html

Klachtenregeling

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen jou graag verder helpen en een gewenste oplossing te bieden. Je kan mailen naar: info@horlogewebshop.nl
Wij zullen dan jou klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van jou klacht ontvangt je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij jou hiervan op de hoogte stellen.

 

 

Terug naar het begin