Horlogewebshop.nl

Webshop voor horloges
Door Peter Klemann
webshop keurmerk
0
Menu Home Herenhorloges Dameshorloges Sale Contact Merken Braun (10) Calvin Klein (44) Casio (45) Citizen (83) Daniel Wellington (42) Danish Design (69) Fossil (68) Jacob Jensen (31) Junghans (9) LEFF Amsterdam (3) Maurice Lacroix (8) Mechanische Horloges (22) Mondaine (44) Opruiming Horloges (39) Picto watch by Rosendahl (8) Seiko (63) Skagen (45) Swatch (82) Tissot (80) Victorinox Swiss-Army (13)

Tissot Couturier, Couturier Automatic - T0354071605103

Koop vandaag nog de Couturier Automatic - T0354071605103 op horlogewebshop.nl en ervaar de snelle service van onze webshop. Altijd op tijd met een horloge van horlogewebshop.nl

540,00
Nu leverbaar

Tissot Couturier automatic,

Stalen herenhorloge met rustige duidelijke wijzerplaat. Datumaanduiding bij de 6 en dagaanduiding bij de 12. De zwarte leren band met oranje stiksel, sluit mooi tegen de kast aan en heeft een stalen vouwsluiting. Ook de minutenstreepjes op de wijzerplaat en het woord "automatic" op de wijzerplaat zijn oranje gekleurd. Het uurwerk is zichtbaar door de glazen achterdeksel. Krasvrij saffier glas, kastdiameter 40 mm. en waterdicht tot 10 atm.

2 jaar fabrieksgarantie

Algemeen
fabrieksgarantie2 jaar
CollectieCouturier
GeslachtHerenhorloge
MerkTissot
Kastformaat40 mm.
Eigenschappen
Datumaanduiding& dagaanduiding
Mechanisch uurwerk met automaat
Waterdichtheidtot 10 atm.
Materialen
Kaststaal
Glassaffier
Bandleer met vouwsluiting
Horloge:
Verzending:
Website:

Helemaal tevreden

Snelle response op mijn vragen. Track & trace code gevraagd en gekregen zodat ik het pakje kon opwachten. Horloge was op voorraad dus de volgende dag verzonden en de dag erna al om de pols.

Tissot Couturier, Couturier Automatic, T0354071605103

€ 540,00

In winkelwagen

Tissot Couturier automatic,

Stalen herenhorloge met rustige duidelijke wijzerplaat. Datumaanduiding bij de 6 en dagaanduiding bij de 12. De zwarte leren band met oranje stiksel, sluit mooi tegen de kast aan en heeft een stalen vouwsluiting. Ook de minutenstreepjes op de wijzerplaat en het woord "automatic" op de wijzerplaat zijn oranje gekleurd. Het uurwerk is zichtbaar door de glazen achterdeksel. Krasvrij saffier glas, kastdiameter 40 mm. en waterdicht tot 10 atm.

2 jaar fabrieksgarantie

Algemeen
fabrieksgarantie2 jaar
CollectieCouturier
GeslachtHerenhorloge
MerkTissot
Kastformaat40 mm.
Eigenschappen
Datumaanduiding& dagaanduiding
Mechanisch uurwerk met automaat
Waterdichtheidtot 10 atm.
Materialen
Kaststaal
Glassaffier
Bandleer met vouwsluiting

Helemaal tevreden

Snelle response op mijn vragen. Track & trace code gevraagd en gekregen zodat ik het pakje kon opwachten. Horloge was op voorraad dus de volgende dag verzonden en de dag erna al om de pols.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Klijsen
Terug naar het begin