Horlogewebshop.nl

Webshop voor horloges
Door Peter Klemann
webshop keurmerk
afbeelding van winkel voorgevel
0
Menu Home Herenhorloges Dameshorloges Sale Contact Merken Braun (10) Calvin Klein (44) Casio (45) Citizen (83) Daniel Wellington (42) Danish Design (69) Fossil (68) Jacob Jensen (31) Junghans (9) LEFF Amsterdam (3) Maurice Lacroix (8) Mechanische Horloges (22) Mondaine (44) Opruiming Horloges (39) Picto watch by Rosendahl (8) Seiko (63) Skagen (45) Swatch (82) Tissot (80) Victorinox Swiss-Army (13)

Tissot Couturier, Trend Couturier, quartz - T0356171605100

Koop vandaag nog de Trend Couturier, quartz - T0356171605100 op horlogewebshop.nl en ervaar de snelle service van onze webshop. Altijd op tijd met een horloge van horlogewebshop.nl

415,00
Nu leverbaar

Tissot Couturier chronograaf,

Stalen herenhorloge met chronograaf tot maximaal 30 minuten tot 1/10e seconde nauwkeurig. Het horloge heeft een datumaanduiding bij de 4 en is waterdicht tot 10 ATM. Het wordt geleverd met een leren band met vouwsluiting en krasvrij saffier glas. De kastdiameter is 43 mm.

2 jaar fabrieksgarantie

Algemeen
fabrieksgarantie2 jaar
CollectieCouturier
GeslachtHerenhorloge
MerkTissot
Kastformaat42mm
Eigenschappen
Analoog quartz
Datumaanduidingbij de 4.
Chronograaf / stopwatch
Waterdichtheid10 atm.
Materialen
Kaststaal
Glassaffier
Bandleer met vouwsluiting
Horloge:
Verzending:
Website:

Prima service

Goed, snel contact, rappe en degelijke levering. Schitterend horloge!

Horloge:
Verzending:
Website:

Horloge Police

Prima snel gegaan Betrouwbare club lijkt me zo Ga ik nog wel vakaer wat bestellen

Horloge:
Verzending:
Website:

Uitstekende service

Een uitstrkendd service. Snel en compleet. Vooral de informatievoorziening is prima.

Tissot Couturier, Trend Couturier, quartz, T0356171605100

€ 415,00

In winkelwagen

Tissot Couturier chronograaf,

Stalen herenhorloge met chronograaf tot maximaal 30 minuten tot 1/10e seconde nauwkeurig. Het horloge heeft een datumaanduiding bij de 4 en is waterdicht tot 10 ATM. Het wordt geleverd met een leren band met vouwsluiting en krasvrij saffier glas. De kastdiameter is 43 mm.

2 jaar fabrieksgarantie

Algemeen
fabrieksgarantie2 jaar
CollectieCouturier
GeslachtHerenhorloge
MerkTissot
Kastformaat42mm
Eigenschappen
Analoog quartz
Datumaanduidingbij de 4.
Chronograaf / stopwatch
Waterdichtheid10 atm.
Materialen
Kaststaal
Glassaffier
Bandleer met vouwsluiting

Prima service

Goed, snel contact, rappe en degelijke levering. Schitterend horloge!

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer van Esch

Horloge Police

Prima snel gegaan Betrouwbare club lijkt me zo Ga ik nog wel vakaer wat bestellen

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Mares

Uitstekende service

Een uitstrkendd service. Snel en compleet. Vooral de informatievoorziening is prima.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer van Amersfoort
Terug naar het begin