Horlogewebshop.nl

Webshop voor horloges
Door Peter Klemann
webshop keurmerk
afbeelding van winkel voorgevel
0
Menu Home Herenhorloges Dameshorloges Sale Contact Merken Braun (10) Calvin Klein (44) Casio (45) Citizen (83) Daniel Wellington (42) Danish Design (69) Fossil (68) Jacob Jensen (31) Junghans (9) LEFF Amsterdam (3) Maurice Lacroix (8) Mechanische Horloges (22) Mondaine (44) Opruiming Horloges (39) Picto watch by Rosendahl (8) Seiko (63) Skagen (45) Swatch (82) Tissot (80) Victorinox Swiss-Army (13)

Tissot Mechanische Horloges, Visodate - T0194301603101

Koop vandaag nog de Visodate - T0194301603101 op horlogewebshop.nl en ervaar de snelle service van onze webshop. Altijd op tijd met een horloge van horlogewebshop.nl

€ 525,00 472,50 Nu 10% korting
Nu leverbaar

Tissot Automatic Visodate,

Nostalgisch stalen herenhorloge met automatisch uurwerk. Het uurwerk is zichtbaar door de glazen achterdeksel. Het horloge heeft een datum- en een dagaanduiding en is voorzien van een gebogen krasvrij saffier glas. Het wordt geleverd met een bruine leren band met stalen vouwsluiting. Kastdiameter is 40 mm. Waterbestendig tot 3 atm.

2 jaar fabrieksgarantie.

Algemeen
fabrieksgarantie2 jaar
CollectieVisodate
GeslachtHerenhorloge
MerkTissot
Kastformaat40 mm
Eigenschappen
Datumaanduiding& dagaanduiding
Mechanisch uurwerk met automaat
Waterdichtheidtot 3 atm.
Materialen
Kaststaal
Glassaffier
Bandleer met vouwsluiting
Horloge:
Verzending:
Website:

Tissot visitatie

Niets dan lof voor deze webwinkel, zowel voor de levering als ook de vriendelijke antwoorden tijden telefonisch contact. Dhr. Wardenaar

Horloge:
Verzending:
Website:

Service

Dit noem ik service! Zondag besteld en dinsdag was mijn horloge binnen. Het horloge is van uistekende kwaliteit. Hier ga ik nog jaren plezier van beleven.

Horloge:
Verzending:
Website:

Duidelijk

Prima, maar iets meer technische gegevens zouden welkom zijn.

Horloge:
Verzending:
Website:

Schitterend horloge voor een scherpe prijs!

Ik werd uiterst vriendelijk en snel te woord gestaan. Op vragen werd snel een deugdelijk antwoord gegeven. Het horloge was zeer snel in mijn bezit. Zondag avond besteld en reeds dinsdag had ik het al! De kwaliteit van het horloge is geweldig! Niks dan lof voor Peter Klemann en zijn website!

Horloge:
Verzending:
Website:

Professionele en goede levering

Ik heb onlangs een mooi horloge besteld bij de horlogewebshop.nl. Ik ben zeer tevreden. De levering is snel en betrouwbaar. Tussentijds ben ik goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Een adres om terug te komen.

Horloge:
Verzending:
Website:

Exclusief webwinkelen

Eerlijk gezegd wel even getwijfeld om mijn nieuwe Tissot horloge in een webwinkel te kopen. De uitstalling en de uitstraling van Horlogewebshop in combinatie met de scherpe prijzen trokken mij over de streep. Het vriendelijk en telefonisch contact over beschikbaarheid en verzendkosten (lees geen) met de fysieke winkel duwde mij definitief over de drempel en vrijdag besteld had ik mijn nieuwe horloge de volgende ochtend al in huis. Zeer tevreden dus.

Horloge:
Verzending:
Website:

Zeer tevreden

Zeer tevreden, duidelijk geinformeerd over de voortgang en goede afhandeling zonder dat er enig persoonlijk contact is geweest.

Horloge:
Verzending:
Website:

Prima service

Simpel, duidelijk snel. Prijs ook prima!

Horloge:
Verzending:
Website:

Goede service, snel en makkelijk

Eenvoudig, snel en betrouwbaar.

Horloge:
Verzending:
Website:

Top service - Tissot Visodate

Het horloge overtreft alle verwachtingen (wilde hem al zeer lang). Service was top, snel bezorgd.

Horloge:
Verzending:
Website:

Uitstekend

De bestelling werd keurig afgehandeld; goede communicatie, snelle levering. (Alleen niet best dat PostNL dit soort dure pakketten waarvoor een handtekening van de ontvanger vereist is aan willekeurige buren geeft. Maar dit terzijde.) Over Horlogewebshop niets dan goeds. T.L. Urlings

Laatst bekeken horloges

Tissot Mechanische Horloges, Visodate, T0194301603101

€ 525,00

€ 472,50

In winkelwagen

Tissot Automatic Visodate,

Nostalgisch stalen herenhorloge met automatisch uurwerk. Het uurwerk is zichtbaar door de glazen achterdeksel. Het horloge heeft een datum- en een dagaanduiding en is voorzien van een gebogen krasvrij saffier glas. Het wordt geleverd met een bruine leren band met stalen vouwsluiting. Kastdiameter is 40 mm. Waterbestendig tot 3 atm.

2 jaar fabrieksgarantie.

Algemeen
fabrieksgarantie2 jaar
CollectieVisodate
GeslachtHerenhorloge
MerkTissot
Kastformaat40 mm
Eigenschappen
Datumaanduiding& dagaanduiding
Mechanisch uurwerk met automaat
Waterdichtheidtot 3 atm.
Materialen
Kaststaal
Glassaffier
Bandleer met vouwsluiting

Tissot visitatie

Niets dan lof voor deze webwinkel, zowel voor de levering als ook de vriendelijke antwoorden tijden telefonisch contact. Dhr. Wardenaar

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Wardenaar

Service

Dit noem ik service! Zondag besteld en dinsdag was mijn horloge binnen. Het horloge is van uistekende kwaliteit. Hier ga ik nog jaren plezier van beleven.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Ruiter

Duidelijk

Prima, maar iets meer technische gegevens zouden welkom zijn.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Willers

Schitterend horloge voor een scherpe prijs!

Ik werd uiterst vriendelijk en snel te woord gestaan. Op vragen werd snel een deugdelijk antwoord gegeven. Het horloge was zeer snel in mijn bezit. Zondag avond besteld en reeds dinsdag had ik het al! De kwaliteit van het horloge is geweldig! Niks dan lof voor Peter Klemann en zijn website!

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Tummers

Professionele en goede levering

Ik heb onlangs een mooi horloge besteld bij de horlogewebshop.nl. Ik ben zeer tevreden. De levering is snel en betrouwbaar. Tussentijds ben ik goed op de hoogte gehouden van de verzendstatus. Een adres om terug te komen.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer van Os

Exclusief webwinkelen

Eerlijk gezegd wel even getwijfeld om mijn nieuwe Tissot horloge in een webwinkel te kopen. De uitstalling en de uitstraling van Horlogewebshop in combinatie met de scherpe prijzen trokken mij over de streep. Het vriendelijk en telefonisch contact over beschikbaarheid en verzendkosten (lees geen) met de fysieke winkel duwde mij definitief over de drempel en vrijdag besteld had ik mijn nieuwe horloge de volgende ochtend al in huis. Zeer tevreden dus.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Vermeij

Zeer tevreden

Zeer tevreden, duidelijk geinformeerd over de voortgang en goede afhandeling zonder dat er enig persoonlijk contact is geweest.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Vrugt

Prima service

Simpel, duidelijk snel. Prijs ook prima!

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer de Poorter

Goede service, snel en makkelijk

Eenvoudig, snel en betrouwbaar.

Horloge:
Verzending:
Website:
Mevrouw Isak

Top service - Tissot Visodate

Het horloge overtreft alle verwachtingen (wilde hem al zeer lang). Service was top, snel bezorgd.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer de Haes

Uitstekend

De bestelling werd keurig afgehandeld; goede communicatie, snelle levering. (Alleen niet best dat PostNL dit soort dure pakketten waarvoor een handtekening van de ontvanger vereist is aan willekeurige buren geeft. Maar dit terzijde.) Over Horlogewebshop niets dan goeds. T.L. Urlings

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Urlings
Terug naar het begin