Horlogewebshop.nl

Webshop voor horloges
Door Peter Klemann
webshop keurmerk
afbeelding van winkel voorgevel
0
Menu Home Herenhorloges Dameshorloges Sale Contact Merken Braun (10) Calvin Klein (44) Casio (45) Citizen (83) Daniel Wellington (42) Danish Design (69) Fossil (68) Jacob Jensen (31) Junghans (9) LEFF Amsterdam (3) Maurice Lacroix (8) Mechanische Horloges (22) Mondaine (44) Opruiming Horloges (39) Picto watch by Rosendahl (8) Seiko (63) Skagen (45) Swatch (82) Tissot (80) Victorinox Swiss-Army (13)

Tissot Tradition, Tradition quartz - T0636101603700

Koop vandaag nog de Tradition quartz - T0636101603700 op horlogewebshop.nl en ervaar de snelle service van onze webshop. Altijd op tijd met een horloge van horlogewebshop.nl

260,00
Nu leverbaar

Tissot Tradition,

Stalen quartz herenhorloge met zeer duidelijke wijzerplaat, datumaanduiding bij de 3. Dit grote model horloge met een kastdiameter van 42 mm is voorzien van een krasvrij saffier glas en wordt geleverd met een bruine leren band met stalen vouwsluiting.

2 jaar fabrieksgarantie

Algemeen
fabrieksgarantie2 jaar
CollectieTradition
GeslachtHerenhorloge
MerkTissot
Kastformaat42 mm.
Eigenschappen
Analoog quartz
Datumaanduidingbij de 3.
Waterdichtheidtot 3 atm.
Materialen
Kaststaal
Glassaffier
Bandleer met vouwsluiting
Horloge:
Verzending:
Website:

Goed product, goede service

Ik ben zeer enthousiast over mijn nieuwe horloge. Tijd en datum waren bij ontvangst al netjes ingesteld. Verpakking was van buiten onherkenbaar als waardevol (wat ik persoonlijk prettig vind) en zat van binnen uitstekend gevuld met papier en schuimstukken - ook aan de binnenkant van het kistje waar Tissot haar horloges in levert. De website oogt wat gedateerd, en ik ontving per mail geen Track & Trace code (na even bellen wel), maar service was goed en de informatie was correct en compleet. Aanrader!

Horloge:
Verzending:
Website:

snel en goed

de titel zegt al genoeg, goede service. je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Horloge:
Verzending:
Website:

goeie service!

snelle en duidelijke verzending. Realistische foto. Op website zelf was voor mij niet helemaal duidelijk hoe je in de winkelwagen komt.

Tissot Tradition, Tradition quartz, T0636101603700

€ 260,00

In winkelwagen

Tissot Tradition,

Stalen quartz herenhorloge met zeer duidelijke wijzerplaat, datumaanduiding bij de 3. Dit grote model horloge met een kastdiameter van 42 mm is voorzien van een krasvrij saffier glas en wordt geleverd met een bruine leren band met stalen vouwsluiting.

2 jaar fabrieksgarantie

Algemeen
fabrieksgarantie2 jaar
CollectieTradition
GeslachtHerenhorloge
MerkTissot
Kastformaat42 mm.
Eigenschappen
Analoog quartz
Datumaanduidingbij de 3.
Waterdichtheidtot 3 atm.
Materialen
Kaststaal
Glassaffier
Bandleer met vouwsluiting

Goed product, goede service

Ik ben zeer enthousiast over mijn nieuwe horloge. Tijd en datum waren bij ontvangst al netjes ingesteld. Verpakking was van buiten onherkenbaar als waardevol (wat ik persoonlijk prettig vind) en zat van binnen uitstekend gevuld met papier en schuimstukken - ook aan de binnenkant van het kistje waar Tissot haar horloges in levert. De website oogt wat gedateerd, en ik ontving per mail geen Track & Trace code (na even bellen wel), maar service was goed en de informatie was correct en compleet. Aanrader!

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer de Jong

snel en goed

de titel zegt al genoeg, goede service. je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer Lindhout

goeie service!

snelle en duidelijke verzending. Realistische foto. Op website zelf was voor mij niet helemaal duidelijk hoe je in de winkelwagen komt.

Horloge:
Verzending:
Website:
De heer van Harten
Terug naar het begin